FAQ - Veel Voorkomende Vragen

Annuleren

< terug

  1. Leveringsvoorwaarden
  2. Mijn vraag staat niet in de lijst......
  3. Kan ik mijn boeken terugbrengen?
  4. Kan ik mijn bestelling annuleren?

  1. Leveringsvoorwaarden
    Regels bij het bestellen
    Belangrijk, voor Online licenties en boekencombinaties met een Online licentie geldt geen retourrecht. Dus bestel zorgvuldig. Bij twijfel eerst vragen, wij helpen u graag.
    Voordat het boek de klant bereikt zijn er door de boekhandel werkzaamheden verricht. Ondanks alle automatisering blijft het een buitengewoon arbeidsintensief produkt. Als uw bestelling geheel of gedeeltelijk is binnengekomen dient u deze ook af te nemen.
    Bestel daarom zorgvuldig. Indien u niet zeker bent van een boek bestel deze dan op het moment dat het duidelijk is. Foutief bestelde boeken mogen slechts onder bepaalde voorwaarden retour. Dit ter beoordeling van de boekhandel.
    Algemeen worden daarbij de volgende regels gehanteerd:
    het boek is onbeschadigd en onbeschreven
    het boek is geen voor ons speciale (print on demand) of geimporteerde uitgave
    het boek is binnen 14 dagen na verzenddatum bij ons retour aanwezig
    het boek wordt voor maximaal 90% vergoed.
    Alle in www.studieboekwinkel.nl genoemde prijzen zijn inclusief BTW en onder voorbehoud. De prijzen van buitenlandse boeken zijn afhankelijk van koersen.
    De voor u gunstigste manier om uw boeken te verkrijgen is door deze af te halen. U krijgt bij gereedheid bericht. Buiten de vakanties worden bij incompleetheid (b.v. door herdruk) paketten in delen uitgeleverd, omdat wij er van uitgaan dat u de boeken snel nodig heeft. Van elke (deel) levering ontvangt u een berichtkaartje.Het is vervolgens aan u om de bestelling direkt (in delen) dan wel in zijn geheel af te halen.
    Enkel aan bedrijven wordt op rekening geleverd, mits bij de bestelling een bestelbon of verklaring wordt meegeleverd.
    U kunt als consument een geschil voorleggen aan de geschillencommissie via het ODR-platform http://ec.europa.eu/consumers/odr/

    https://www.studieboekwinkel.nl/regels_en_voorwaarden.php

  2. Mijn vraag staat niet in de lijst......
    Mail ons op info@studieboekwinkel.nl
    of bel 058-2126250 / 2126258.

    Het team van studieboekwinkel.nl / boekhandel B.L. Mulder staat voor u klaar.
  3. Kan ik mijn boeken terugbrengen?
    Binnen 10 dagen na aankoop kunt u de boeken
    aanbieden voor retour, uiterlijk 3 weken na de verzenddatum van het afhaalbericht.

    Voorbij deze periode is geen retour mogelijk.

    De maximum retourvergoeding bedraagt 90% van de aanschafprijs, vermeld op de aankoopbon.

    De boeken dienen onbeschadigd - in nieuwstaat zijn. Dit ter beoordeling van de boekhandel.



    Er zijn uitzonderingen:

    Voor Online licenties en boekencombinaties met een Online licentie geldt geen retourrecht. Dus bestel zorgvuldig. Bij twijfel eerst vragen, wij helpen u graag.

    Speciaal voor u in het buitenland bestelde boeken
    worden niet teruggenomen.

    Boeken van niet reguliere uitgevers (stichtingen/verenigingen) worden niet teruggenomen.

    Indien een opleiding besluit een boek in een klas niet te gebruiken, wordt eerst toestemming bij de uitgever gevraagd en zal de retourprocedure klassikaal plaatsvinden.
  4. Kan ik mijn bestelling annuleren?
    Ligt het boek al voor je klaar, of is het onderweg
    naar ons dan zijn hieraan kosten verbonden.
    Wij brengen u 10% van de verkoopprijs in rekening als deelname in de gemaakte kosten (deze zijn aanmerkelijk hoger)

< terug

Stel een vraag
Naam:
E-mail:
Vraag: