FAQ - Veel Voorkomende Vragen

Bestellen

< terug

  1. Bestellen, hoe gaat dat.
  2. Ik wil een boek snel hebben maar er staat geen 24uur tekentje bij het boek.
  3. Hoe weet ik of mijn bestelling is aangekomen?
  4. Ik wil een (deel)bestelling annuleren.
  5. Ik kan het boek niet vinden!
  6. Wat betekenen de gele tekentjes die bij de boeken staan?
  7. Kloppen alle prijzen, titels en ISBN nummers?
  8. Ik heb een verkeerd boek besteld
  9. Kan ik de speciale aktieaanbiedingen via het internet bestellen?
  10. Ik kan mijn boekenlijst niet vinden
  11. Kan niet toevoegen zonder referer, foutmelding

  1. Bestellen, hoe gaat dat.
    Vul je winkelwagen via zoek een boek en/of de digitale bestellijst.

    Klik op het winkelwagentje achter het artikel dat je wilt bestellen. Het artikel wordt in de winkelwagen gelegd.

    Ben je klaar met bestellen, klik dan op de "winkelwagenteller" rechts in het scherm.

    Nu krijg je een overzicht. Dit kun je naar wens aanpassen.

    Klik vervolgens op bestellen. Je komt nu in het scherm om je bestelling verder af te ronden.

    Als je bestelling is verzonden krijg je per ommegaande een bevestiging.
  2. Ik wil een boek snel hebben maar er staat geen 24uur tekentje bij het boek.
    Doorgaans is dan een boek niet binnen 24 uur te leveren. U kunt voor alle zekerheid even bellen of mailen. Niet alle voorraadboeken staan met het 24uur logo aangemerkt. Als een boek niet in voorraad is kunnen wij u een indicatie van de levertijd geven.

    Voor al uw boeken vragen:
    neem contact op met onze bestelafdeling
  3. Hoe weet ik of mijn bestelling is aangekomen?
    U krijgt per email een ontvangstbericht toegezonden.
  4. Ik wil een (deel)bestelling annuleren.
    Neem contact op met de Studieboekhandel.
    Lees ook de leveringsvoorwaarden.

  5. Ik kan het boek niet vinden!
    Als het boek niet in de lijsten staat, en ook niet in de webwinkel-database, kijk dan eerst of het niet een syllabus van de school betreft. Je kunt het "bestel per Email" formulier . Vermeld alle informatie die je hebt.

  6. Wat betekenen de gele tekentjes die bij de boeken staan?
    Dit zijn boeken waarop een korting van toepassing is. Zie de voorwaarden van het kortingprogramma.
  7. Kloppen alle prijzen, titels en ISBN nummers?
    Er wordt bijzonder veel zorg besteed aan ISBN-, prijs- en titelinformatie. De digitale bestellijsten worden samengesteld door je opleiding en door ons gecontroleerd.

    Prijzen van buitelandse titels zijn koersafhankelijk
    en kunnen afwijken.

    Indien er een nieuwe druk verschijnt van een boek, wordt de prijs door de uitgever opnieuw vastgesteld.

    Alle prijzen zijn onder voorbehoud, inclusief BTW.



    Het ISBN van 10 naar 13 posities,


    Ieder boek heeft een unieke code, het ISBN. Dit wordt dit jaar omgezet van 10 naar 13 posities. Dit jaar hebben de boeken dus 2 coderingen, een van 10 posities en een van 13.

    Op onze site kunt u vanaf heden op ISBN10 en ISBN13 zoeken. Op uw resultaatscherm wordt ISBN13 getoond.

    Een ander woord voor ISBN13 is EAN

  8. Ik heb een verkeerd boek besteld
    Neem contact op met de boekhandel en leg je probleem voor. Lees ook de leveringsvoorwaarden.
  9. Kan ik de speciale aktieaanbiedingen via het internet bestellen?
    klik op "meer aanbiedingen"
    Je ziet nu de winkelwagentjes bij de aanbiedingen staan. klik het wagentje aan om de artikelen te bestellen.
  10. Ik kan mijn boekenlijst niet vinden
    het kan zijn dat de lijst nog niet bekend is.
    Indien u zelf al weet welke boeken u nodig heeft
    kunt u deze ook via "ZOEK EEN BOEK" bestellen.

    Indien u niet zeker bent van een Titel, bestel deze dan later.
  11. Kan niet toevoegen zonder referer, foutmelding
    Om uw winkelwagentje te vullen wordt er tussen uw computer en onze site gecommuniceerd.
    Als het beveiligingsniveau van uw computer te hoog is, bijvoorbeeld door programma's als Norton Internetsecurity, dan lukt dit niet en het resultaat is "kan niet toevoegen zonder referer".

    Oplossing zet de beveiliging tijdelijk op een lager niveau.

    Lukt dit niet dan kunt u ook uw bestelling via de email doorgeven.


    Er is geen computer gelijk...
    Wilt u uw bevindingen doorgeven aan arnold@b;mulder.com ?

    Daarmee kunnen wij weer andere mensen helpen.

< terug

Stel een vraag
Naam:
E-mail:
Vraag: