FAQ - Veel Voorkomende Vragen

Foutmeldingen

< terug

  1. Ik ontvang geen bevestiging
  2. Kan niet toevoegen zonder referer
  3. Ik krijg een melding van iDEAL dat de digitale handtekening niet klopt. Wat moet ik doen?

  1. Ik ontvang geen bevestiging
    Heeft u uw emailadres correct ingevuld?
    Bij twijfel, stuur een berichtje naar:

    arnold@blmulder.com
  2. Kan niet toevoegen zonder referer
    Om uw winkelwagentje te vullen wordt er tussen uw computer en onze site gecommuniceerd.
    Als het beveiligingsniveau van uw computer te hoog is, bijvoorbeeld door programma's als Norton Internetsecurity, dan lukt dit niet en het resultaat is "kan niet toevoegen zonder referer".

    Oplossing zet de beveiliging tijdelijk op een lager niveau.

    Lukt dit niet dan kunt u ook uw bestelling via de email doorgeven.


    Er is geen computer gelijk...
    Wilt u uw bevindingen doorgeven aan arnold@blmulder.com ?

    Daarmee kunnen wij weer andere mensen helpen.
  3. Ik krijg een melding van iDEAL dat de digitale handtekening niet klopt. Wat moet ik doen?
    Sluit je browservenster, start deze opnieuw
    en voor opnieuw je bestelling in.

< terug

Stel een vraag
Naam:
E-mail:
Vraag: